Vilkikų eilės uoste

Vilkikų eilės uoste

Vilkikų eilės uoste

Neseniai vyko laikini susitarimai tarp Lenkijos ir Rusijos dėl leidimų kroviniams vežti. Šalys apsikeitė 20 000 leidimų, kurie galios iki balandžio 15-osios.
10 000 dvišalių leidimų ir 10 000 leidimų tranzitu vykstantiems kroviniams iš trečiųjų šalių gavo Lenkija, o Rusijai atiteko – 19 500 dvišalių leidimų ir 500 leidimų krovinių tranzitui iš trečiųjų šalių. Toks kiekis leidimų yra labai mažas. Logistai sako, kad leidimų reikėtų skirti bent jau dvigubai daugiau. Transporto bendrovių atstovų netenkina esanti situacija Rusijoje.

Bendrovės „DFDS Seaways“, kurios keltai plukdo Rusijos vilkikus į Vokietiją, komunikacijos ir viešųjų ryšių vadovas Baltijos regionui, Vaidas Klumbys sako, kad nuo tada, kai didžioji vilkikų eilė, kurią sudarė apie 300 vilkikų, buvo aptarnauta, yra stabili 150-160 vilkikų eilė, tačiau ji greičiau slenka. Pasak bendrovės atstovo, šiuo metu nebestabdoma išankstinė registracija, tačiau situacija stebima kiekvieną dieną.Klumbio teigimu, iki kovo vidurio planuojama palikti pakeistą keltų grafiką ir į Kylį plauks didysis keltas „Athena Seaways“.

Eilės į keltus sumažėjo šiek tiek ir dėl to, kad iš Baltijsko (Kaliningrado sritis) į Zasnicą Vokietijoje neseniai pradėjo kursuoti rusų keltas „Petersburg“. Vairuotojai sako, kad jiems šis laivas nėra patogi galimybė, nes reikia kirsti dvi sienas. Išvažiuojant iš Baltarusijos reikia kirsti Lietuvos sieną, o po to ir Rusijos. Taip pat „Petersburg“ krovininė talpa yra daug mažesnė nei kelto „Athena Seaways“. Nepaisant to, iš Baltijsko į Zasnicą plaukiama tris kartus per savaitę, o iš Klaipėdos į Kylį – 7 kartus. Vairuotojai pasakoja, jog laukti tenka įvairiai. Vairuotojas, vežantis malkas į Belgiją, skundėsi, kad laukia jau tris dienas. Tikimasi, kad jau greitai situacija stabilizuosis.

Rekomenduojame
Padėtis tarp Lenkijos ir Rusijos: ar laimės vežėjai?
11 patarimų, kaip gauti norimą darbą logistikos srityje
Kelių mokesčių sistema Belgijoje

Tags: , , ,

Jūsų komentaras