Kaip sprendžiama vairuotojų trūkumo problema?

Kaip sprendžiama vairuotojų trūkumo problema?

Kaip sprendžiama vairuotojų trūkumo problema?

Vairuotojų trūksta, tačiau išradingumo problemai spręsti – netrūksta

Lietuvai vis dar trūksta kelių tūkstančių vilkikų vairuotojų, na, o tie, kurie norėtų dirbti tokį darbą, dažnai pasirodo esantys mėgėjai, o ne profesionalai. Rinka, deja, negali to toleruoti, nes pasekmės kainuoja per brangiai. Kas vyksta transporto padangėje šiuo metu ir kaip sprendžiama nekompetencijos ir žmonių trūkumo problema? Apie tai kalba Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro atstovai.

Jau kurį laiką šiame centre praktinių sunkvežimio vairavimo įgūdžių mokomi ne tik lietuviai, bet ir užsieniečiai. Bene didžiausia grupė yra atvykusi iš Ukrainos. Vėliau jie asmenys sės už lietuviškų transporto kompanijų sunkvežimių vairų. Šio projekto iniciatorės, jei žiūrėtume iš verslo pusės, buvo įmonės „Kamida“ ir „Simatra“.

Jos kartu su mokymo centru ėmėsi iniciatyvos, kad būtų tinkamai parengti tolimųjų reisų specialistai. Pasak bendrovių vadovų, jei žmogus turi sunkvežimio teises, tai dar nereiškia, kad jis moka vairuoti. Gal moka važiuoti saugiai į priekį, bet kai reikia, tarkime, priparkuoti sunkvežimį prie rampos, prasideda problemos. Kursai mokymo centre trunka apie 50 valandų, o vėliau mokymai persikelia į įmones, kurių ekspertai toliau tęsia pradėtą darbą ir į reisą vairuotoją išleidžia tik tada, kai įsitikina, kad jis su tuo gali sėkmingai susitvarkyti.

Tags: , ,

Jūsų komentaras