Vežėjų pelnas ir jų nuolatiniai skundai dėl situacijos rinkoje

Vežėjai verkia, bet pelnu negali skųstis

Vežėjai verkia, bet pelnu negali skųstis

Daugelis transporto sektoriaus dalyvių ir su šia verslo sritimi susijusių žmonių jau įprato nuolat girdėti besiskundžiančius įmonių savininkus ar darbuotojus. Jie nepatenkinti įvairiais dalykais – draudimo kainomis, reikalavimais transporto parkui, vairuotojų darbo kokybe, didėjančiais mokesčiais, draudimu nakvoti automobilių kabinose ir k.t.

Nepaisant šių dalykų, Susisiekimo ministerija pateikė džiuginančius praėjusių metų rezultatus – vežėjai uždirbo 37 proc. daugiau nei 2016-aisiais.

Toks finansinis augimas buvo susijęs su paslaugų plėtra ir sėkmingu eksportu į kitas šalis. Eksporto paslaugos augo šiomis kryptimis: Vokietija, Italija, Prancūzija ir Austrija. Į Vokietiją eksportas išaugo beveik 50 proc. Tokie skaičiai kalba apie transporto paslaugų kokybę ir paklausą. Vokietija dar pernai aplenkė Rusiją, jei kalbėtume apie eksportą į šias šalis iš Lietuvos.

Nors transporto įmonės investuoja į parko atnaujinimą, intelektinės nuosavybės produktus, tačiau pasilieka ir apyvartinių lėšų, nes rinkoje jau kalbama apie artėjančius sunkesnius laikus.

Jūsų komentaras