Statomi Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai – pažangios Lietuvos veidas

Statomi Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai – pažangios Lietuvos veidas

Statomi Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai – pažangios Lietuvos veidas

Liepos pradžioje aukščiausio rango Lietuvos tarnautojai surengė išvykstamąjį žygį į statomų Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų teritorijas. Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius bei „Lietuvos geležinkeliai“ vadovas itin palankiai įvertino tai, kas šiuo metu padaryta. Apsilankę šalia Vaidotų geležinkelio stoties esančiame terminale, pareigūnai įsitikino, kad viskas vyksta pagal planą.
Logistikos parkas šalia Vilniaus intermodalinio terminalo turėtų užimti apie 460 ha. Jo vertė – kone 110 mln. Lt. Čia savo padalinius turėtų įsteigti pačios didžausios pasaulio konteinerių linijos, tokios kaip „MSC“ ir „Maersk“. A. Butkevičius įsitikinęs, kad dėl tokių solidžių ir pasauliniu mastu reikšmingų kompanijų dalyvavimo, Vilniaus intermodalinio terminalo grąža bus triskart didesnė nei reikalingos investicijos.
Kauno intermodalinis terminalas nei savo verte, nei planuojamomis krovinių apimtimis kone nenusileidžia Vilniaus intermodaliniam terminalui. Šiam projektui svarbos ir reikšmės suteikia ir tiesiama tarptautinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“. Mat Kauno intermodalinis terminalas būtent ir bus sujungtas su „Rail Baltica“ tarptautiniu koridoriumi.
Numatoma, kad ir Vilniaus, ir Kauno intermodaliniai terminalai sustiprins šalies bendrojo vidaus produkto augimą, sandėliavimo bei tranzito paslaugas. Didžiąją dalį abiejų projektų išlaidų finansuoja Europos Sąjunga.

Rekomenduojami straipsniai:
Kodėl sudėtinga gabenti temperatūrinius krovinius?
Viešasis logistikos centras (VLC) – daugiau nei krovinių kaimelis
Saugus krovinių vežimas, arba nuo ko prasideda vagysčių prevencija
Autorius: BukMatomas

Tags: , , , , , , ,

Jūsų komentaras