Naujos galimybės ir nepakitę mokesčiai kombinuotų vežimų srityje

Naujos galimybės ir nepakitę mokesčiai kombinuotų vežimų srityje

Susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus įsakymu nuo 2016 m. lapkričio 1 d. pakeista kombinuotų vežimų reglamentavimo tvarka, kuria siekiama paskatinti tokių vežimų plėtrą. Be to, Vyriausybės nutarimu nustatyta, jog metiniai mokesčiai už Lietuvoje įregistruotas krovinines transporto priemones, kuriomis vežami kombinuoto vežimo vienetai, bus tokie patys, kaip ir vežant konteinerius.

Susisiekimo ministro įsakymas numato, jog vežti vieną arba kelis kombinuoto vežimo vienetus (puspriekabes, nuimamuosius kėbulus ir konteinerius), kurių bendras maksimalus ilgis yra ne didesnis kaip 45 pėdos, leidžiama dviašiais vilkikais su triašėmis puspriekabėmis, kurių didžiausia leistina masė neviršija 42 tonų. Naujame teisės akte taip pat nurodyta, jog kombinuoto vežimo vienetus galima vežti triašiais vilkikais su dviašėmis ar triašėmis puspriekabėmis, kurių didžiausia leistina masė ne didesnė nei 44 tonos.

Nutarimo projektas buvo parengtas atsižvelgiant į Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo nuostatas, kurios numato galimybę neviršijant 44 tonų didžiausios leistinos masės vežti ne tik konteinerius, bet ir kitus kombinuoto vežimo vienetus (nuimamus kėbulus ir puspriekabes).

Mokestis už visą junginį bus mokamas šiais atvejais:

  • kai dviašio vilkiko su triaše puspriekabe, vežant vieną ar kelis kombinuotus vežimo vienetus (puspriekabės, nuimamieji kėbulai, konteineriai), kurių bendras ilgis neviršys 45 pėdų, didžiausia leistina masė sieks nuo 40 iki 42 tonų;
  • kai dviašio vilkiko su dviaše ar triaše puspriekabe ir kombinuoto vežimo vienetais didžiausia leistina masė bus nuo 40 iki 44 tonų.

Rekomenduojame
„Eurostat“ skelbia: judriausi krovininiai uostai
Elektroninių važtaraščių sistema – moderni, tačiau stringa
Pramonės parkas Baltarusijoje atveria naujų transporto ir logistikos galimybių Lietuvai

Tags: ,

Jūsų komentaras