Kas naujo komandiruojamų darbuotojų srityje?

Kas naujo komandiruojamų darbuotojų srityje?

Kas naujo komandiruojamų darbuotojų srityje?

Darbuotojų komandiravimo į užsienį direktyva jau kurį laiką gerokai vargino tarptautinių gabenimų rinkos dalyvius. Buvo baiminamasi, kad mokant pinigus vairuotojams pagal kiekvienos šalies valandinius įkainius, gerokai išaugs transporto bendrovių išlaidos, galinčios lemti netgi bankrotus.

Susitarta, kad ši direktyva nereguliuos tarptautinių pervežimų – tai didžiausias pasiekimas po ilgą laiką trukusių kovų. Viskas bus reguliuojama pagal specialų teisės aktą, vadinamąjį „lex specialis“.

Jis reiškia tai, kad tarptautiniais reisais vykstantys vairuotojai dirbs pagal priimančios šalies atlyginimų ir kasmetinių atostogų reikalavimus. Tarptautinio vežimo atveju – darbuotojui bus mokama pagal konkrečios šalies įkainius nuo trečiosios komandiravimo dienos. Visai kitaip yra kabotažo atveju – minėti reikalavimai pradeda galioti nuo pirmosios dienos.

Lietuvos vežėjų asociacija „Linava“ džiaugiasi, kad ilgalaikės diskusijos su tarptautinėmis ir Lietuvos institucijomis davė gerų rezultatų – tai finansinis palengvinimas šalies transporto bendrovėms.

Rekomenduojame
Ar bus vieninga elektroninių rinkliavų sistema Europoje?
Savaitinis poilsis sunkvežimiuose: patarimai dėl patikrinimų

Tags: ,

Jūsų komentaras