Kaip mus ruošiasi nustebinti Lenkija ir kodėl mums svarbus Suomijos dalyvavimas „Rail Baltic“ projekte?

Svarbus Suomijos dalyvavimas „Rail Baltic“ projekte

Svarbus Suomijos dalyvavimas „Rail Baltic“ projekte

Prasidėjus 2016 metams, Europą pasiekė džiugi žinia, kuri svarbi ne tik Lenkijai, bet ir Lietuvai. Europos komisija šiam projektui skyrė 441,3 mln. eurų paramos. Kasdien keliu Kaunas – Marijampolė pravažiuoja labai daug sunkvežimių, todėl dėl susidariusių provėžų kelias tampa pavojingas kiekvienam vairuotojui.

Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius tvirtino, kad norint užtikrintį saugumą ir patogumą „Via Baltica“ kelyje, turi prisidėti kiekviena šalis, kurias jungia šis kelias. Ministerija „Via Baltica“ rekonstrukcijai Lietuvoje ketina skirti 77 mln. eurų ES paramos. Šiemet planuoja sutvarkyti kelio atkarpą Kaunas – Marijampolė. 5 km ruože kelias bus išplatintas iki 4 juostų. Tolimesniuose planuose yra numatytas ir Panevėžio aplinkelio tvarkymas.

Kita džiugi žinia – „Rail Baltic“ projekto įgyvendinimu susidomėjo Suomija. „Rail Baltica“ sukūrimas palengvins ir keleivių, ir krovinių gabenimą iš Suomijos į Europą. Projekte numatoma, kad nutiesus „Rail Baltica“ susijungs Baltijos šalių ir Europos geležinkelių tinklai. Krovininiai traukiniai šia nutiesta linija galės važiuoti iki 120 kilometrų per valandą greičiu, o keleiviniai iki 240 km. Šį geležinkelio ruožą yra tikimasi pasatyti iki 2024-2025 metų.

Rekomenduojame
Vežėjų asociacija „Linava“ išsirinko prezidiumo narius
Patarimai, į ką reikia atkreipti dėmesį pildant CMR važtaraštį
TOP 10 – didžiausios Lietuvos transporto įmonės

Tags: 

Jūsų komentaras