Degalų kaina – sudedamoji krovinio pervežimo dalis

Degalų kaina – sudedamoji krovinio pervežimo dalis

Degalų kaina – sudedamoji krovinio pervežimo dalis

Degalų kainoms kaskart kopiant į aukštumas, rinkoje netyla diskusijos apie tai, kad brangstantys degalai jau greitu laiku turės įtakos didesniems krovinių gabenimo įkainiams. Mat bendrojoje krovinių gabenimo sąnaudų lentelėje išlaidos degalams užima toli gražu ne paskutinę vietą. Specialistų skaičiavimais, trečdalis šiai veiklai išleidžiamų pinigų atitenka degalams. Ši suma atrodo gana reikšminga, jei įvertintume kitus investicijų reikalaujančius faktorius – transporto priemonių draudimą, techninį aptarnavimą, mokėjimus bankams, įvairias licencijas ir leidimus.

Degalų sąnaudas didina nuolatinės perkrovos – ką jau kalbėti apie vilkikus, jei Ilinojaus universiteto mokslininkai nustatė, kad kone 4 mlrd. litrų kuro per metus papildomai sunaudojama vien dėl lengvosiose transporto priemonėse važiuojančių žmonių antsvorio.

Degalų kainų didėjimą kiek mažiau jaučia tik tie vežėjai, kurių transporto priemonių eksploatavimo kryptis – Rytų rinkos. Čia įsigyti pigesni degalai leidžia ne tik sutaupyti, bet ir sėkmingiau konkuruoti su kituose maršrutuose dirbančiais kolegomis, kurie degalus įsigyja europinėmis kainomis.

Atsižvelgiant į tai, kad pernai buvo fiksuotas padidėjęs krovinių kiekis ir pailgėję krovinių gabenimo maršrutai, galima daryti prielaidą, kad išlaidos degalams augs ir šiemet. Logistikos grandinės dalyviai, tikėtina, nuo kainų augimo ginsis dviem būdais – didindami paslaugų įkainius arba mažindami pelną.

Panašūs straipsniai:
Šiuolaikinės krovinių paieškos tendencijos
Degalų kiekio ribojimai apribos šešėlį?
Rentabilus reisas – draugiškesnis aplinkai

 

Autorius: BukMatomas

Tags: , ,

Jūsų komentaras