2014 m. metų pradžia transporto rinkoje

2014 m. metų pradžia transporto rinkoje

Nors rinkoje iš vežėjų vis dar pasigirsta minčių, kad trūksta krovinių įvairiomis kryptimis, visgi geriausias lakmuso „popierėlis“ pamatuoti šią situaciją – uostas. Šių metų vasarį Klaipėdos uoste ir Būtingės terminale perkrauta per 3 mln.t jūrinių krovinių. Daugiausiai – generalinių krovinių. Šie skaičiai, jei lygintume su pernai metų rodikliais, yra didesni daugiau kaip 12 proc.

Transporto biržų atstovai taip pat prognozuoja nemenkus teigiamus pokyčius transporto rinkoje. TimoCom atstovas Marcel Frings pabrėžia, kad netrukus transporto paklausa išaugs dar labiau.

Tokias mintis patvirtina ir „Lietuvos geležinkelių“ rodikliai. Kovo pradžioje konteinerinis traukinys „Vilnius Shuttle“, naudojamas tik Lietuvos teritorijoje, vienu reisu pervežė rekordinį krovinių kiekį – tiek, kiek vienu metu galėtų pervežti 78 vilkikai. Jei analizuotume šio traukinio pajėgumus, tai pamatytume, kad pernai „Vilnius Shuttle“ pervežė 10697 TEU. Tai yra kone 300 proc. daugiau nei 2012 m.

Dar vienas pažangus transporto rinkos vėjas – kontreilerinis traukinys NEMUNAS. Vilkikai iš Vilniaus į Minską gabenami ant specialių platformų – vienu metu traukiniu vežama 30 vilkikų. O svarbiausia, kad tai leidžia aplenkti eiles pasienyje. Visos šios tendencijos rodo, kad transporto sektoriuje situacija gerėja: plečiantis krovinių gabenimo pasiūlai, patenkinti esamą paklausą tampa lengviau, o svarbiausia, kad tai daroma kokybiškiau.

Panašūs straipsniai
EURO 6: pliusai ir minusai
Degalų, įvežamų iš Rusijos ir Baltarusijos, ribojimas (pliusai ir minusai)
Kodėl sudėtinga gabenti temperatūrinius krovinius?

Tags: , , , ,

Jūsų komentaras